2014. augusztus 1., péntek

03.fejezet

Végre otthon.Befeküdtem az ágyba és néztem  a plafont. Ez a tanár... Ne gondolj rá!Ő a tanárod,akit utálsz. Tényleg utálsz.

"Jóéjt Holly"

"Jóéjt anya"

Kialudt a fény.Aztán nyílt az ajtó.

"Ne feledd, holnap iskola után mész a nagymamához"

Nagymama holnap kap egy zongorát és órát ad nekem .Annak idején nagyon jól játszott ,de miután a nagypapa meghalt nem játszott tovább.Eladta a zongorát és gyászolt.Nem akarok soha ennyire szeretni valakit, a veszteség elviselhetetlen lenne számomra,és nem akarok fájdalmat érezni

"Oké, busszal megyek." Anya rám mosolygott és becsukta az ajtót.
Sara várt rám.

" Mindig öt percet késel és a hajad is vizes,megfogsz fázni."Az édes és egyben elővigyázatos Sara.Szeretem őt.

Első két órában angol óránk volt, az egyik kedvenc tantárgyunk.Ezután szünet következett így leültünk a padra és megfigyeltük Leaht.Miközben mi télikabátban ültünk,ő ott állt egy topban ami ki volt vágva.Szünet után biológia következett.Sara már megy a teremhez én pedig gyorsan elfutottam a mosdóba.Mikor kinyitottam a biológia terem ajtaját akkor ért véget a csengő,huh, nem késtem.De Mr.Styles miért mindig ilyen pontos.Mindenki a helyén ül és engem néznek.Mr.Styles dühösen néz rám.

"Tessék?!"Kérdeztem bosszúsan.

"Késtél Holly"

"Öhm,nem.Pont becsengettek.Minden tanár előszőr kinyitja az ajtót.."

"Én nem vagyok a többi tanár.Ezenkívűl becsengőkor kezdődik az óra és nem utána." Gyűlölöm,gyűlölöm,utálom őt.

Egész órán egyszer sem jelentkeztem.Mr.Styles egyszer sem vont be engem az órába.Seggfej!!
Amikor el akartam hagyni a termet Mr.Styles megkért ,hogy menjek vissza.

"Mit akar tőlem?"

"Itt kell maradnod 6. óra után,a tiszteletlenséged az idegeimre megy."Lefogadom ,hogy még csak nem is ideges.

"Ez lehetetlen, busszal megyek."

"Tudom ,hogy nem busszal mész"Szemei gonoszul csillogtak.

"Ön nem tudja ,egyátalán nem tudja.Megyek a nagymamámhoz és nem szeretnék feltétlenül futni."

"Eltudlak vinni téged."

"Nem ,kösz.Inkább futok."Megfordultam és kisétáltam az ajtón.Mit gondol magáról?Büntetés a semmiért.Hihetetlen.


Vége az iskolának.Az egész osztály végzett kivéve engem.Elbaktattam az osztályterembe és leültem az utolsó sorba.

Harry szemszöge:
Olyan jól néz ki ,még akkor is ,amikor ideges és a legszívesebben megölne.Nagyon szexi.Meg akarom dugni az asztalon.Ne légy türelmetlen Harry, nemsokára ...

Holly szemszöge:
Miért bámul rám olyan hülyén?Nem kell dolgozatot javítania?

"Ez valójában nem egy büntetés önnek is ?Úgy értem lehetne egy szép délutánja ,hanem ehelyett csinál egy unalmas délutánt mindkettőnknek."


"Tanulnod kell a hibáidból. A főnököm az mondta ,hogy figyeljek oda rád és büntesselek meg téged.

"Úgy tesztek, mintha diákot ütöttem volna meg ,az iskola falára pisiltem volna vagy tárgyakat törtem volna össze.

"Nem akarok beszélni róla"Mr.Styles beleszántott a hajába és arca eltorzult.

"Oké"
Pár perc múlva megváltást éreztem.Rohantam a buszmegállóhoz ,de a következő busz csak 2 óra múlva jön.A francba .Azt hiszem , sétálnom kell.Mintegy 10 perc múlva megállt mellettem egy autó és letekerte az ablakot. Mr.Styles.

„Gyere szállj be a kocsiba”

„Soha”

„Holly,ez nevetséges,ne légy olyan makacs és gyere”Igaza volt,a gyaloglás nem lenne olyan mulatságos,így 
beszálltam az autóba.

„Nagyon nehéz?”Nevetett

„Nem,de vicces ,hogy egy tanárral üljek egy autóban.”Nevetett tovább gondtalanul.

„Mit fogsz csinálni a nagymamádnál?”

„Zongoraleckét ad nekem „

 „Ohh ,milyen szép.Én is tudok zongorázni.”Rámosolyogtam és visszamosolygott rám.Elpirultam,egy kicsit megfélemlített.Ami valójában nem sikerült.Francba Holly,ne figyelj rá!

Megérkeztünk.Már azon voltam ,hogy megköszönjem és kinyissam az ajtót,de az zárva volt.A félelem eluralkodott rajtam.

„Holly, óra után átjössz hozzám?”
Visszaemlékeztem az előző látogatásra a házában és a hasam összerándult.

„Nem tudok,ez nem lenne helyén való”

„Később találkozunk”mondta és kinyitotta az ajtót.
A zongoraóra nagyon szórakoztató volt nagymamával,bárcsak soha ne hagyná abba a játékot.

Most komolyan be akarok csengetni Mr.Styleshoz?!Gyerünk Holly erős és független nő vagy.
Épp amikor csengetni akartam kinyílt az ajtó.

„Hogy őszinte legyek nem számítottam rád.Holly ,te mindig meglepsz.”nevettem és bementem.

Bevezetett a nappalijába, ami nagyon tetszett nekem.Mr Styles leült mellém és végigfuttatta kezét a combomon fel-le.
Mi ez? Én a diákja vagyok. Felállhattam volna ,de nem akartam.Azt akartam ,hogy folytassa.
Holly gyűlölöd suttogta a tudatalattim.Figyelmen kívűl hagytam és elengedtem magam.
Az állkapcsa megfeszült és eszméletlen szexin nézett ki.A vágyam fokozódik, basszus.
Mit csinálok? Ő a tanárom.
Az ölében ülök és egymás szemébe nézünk.Végigsimított a hátamon egészen a fenekemig.Kezeim közé fogtam borostás arcát.Éreztem a merevedését alattam,mire a hasam megfeszült.
Az arcunk egyre közelebb került egymáshoz….


Huh. na végeztem,még egyszer bocsánatot kérek a késés miatt.A kövi részt Fruzsi hozza.
Remélem tetszeni fog ,eddig ezt fordítottam a leggyorsabban és gondolom tudjátok miért;)
Köszi a feliratkozásokat és a megjegyzéseket igazán jól esik. 



4 megjegyzés:

  1. Ajajj... várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
  2. azta a mindenit, ez a resz valami nagyon izgalmas volt:) remelem hamar kapunk uj reszt:) <3

    VálaszTörlés
  3. Így abbahagyni egy részt KÍNZÁS.......siessetek a kövi részel :)

    VálaszTörlés