2014. július 28., hétfő

02.fejezet

Nagyi adott nekünk egy tányért.


"Te, nagyi, új szomszédod van?"

"Oh igen, végre. Már sokat gondolkodtam, hogy az a ház mindig üresen áll, és most egy fiatal fickó költözött be oda. Aki hozzád való volna Holly."
A nagyi rám kacsintott mire félre nyertem. Ez a tanár üldöz engem. Én szegény 'lény'. Habár talán ez nem feltétlenül az a Mr. Styles, hanem egy másik Mr. Styles.
Miután megebédeltem, a testvéremmel elmentünk. Talán egy pillantást akartam vetni Mr. Styles ablakára ezáltal vagy felfedezem a tanáromat vagy csak egy másik Mr. Styles-t.

"Leon, játszunk titkosügynököset, oké? Tehát a nagyi azt mondta, hogy új szomszéd költözött be. Ki tudja, talán ő egy gonosz szélhámos. Mi most ezt fogjuk kideríteni."
A testvérem lelkesedett az ötletért.

"Én vagyok 007-es ügynök. És te Holly?"

"Ne ess túlzásokba öcsi." Nevettünk.
Lassan keresztül lopakodtunk a kerten lehajolva, megérkeztünk az első ablakhoz és nagyon óvatosan benéztünk.

"Na kerestek valamit?"
Én is és a tesóm is megijedtünk, semmit nem akartam mondani. Háttal fordultam, mert nem akartam, hogy felismerje az arcom. Megböktem Leont.

"Mi csak ügynököset játszottunk. Sajnáljuk." Mondta.

"Holly? Komolyan gondoltad, hogy nem ismerlek fel?"
Lassan megfordultam, a legszívesebben most ebben a pillanatban a földbe sűllyedtem volna, de semmi nem történt.

"Van egy kis kukkolóm?"

"Muszáj most csalódást okoznom Mr. Styles, de nem, önnek nincs. A nagyim a szomszédban lakik, normál esetben a ház mindig üresen áll, nem tudtuk, hogy lakik itt valaki." Hazudtam.

"Értem. Egy üres házban mindig van bútor."-nevetett.

"Nem akartok bejönni?" Kérdezte Mr. Styles.
Rögtön nemmel akartam válaszolni, amikor a tesóm megelőzött.

"De! Szívesen!"
Hey, kösz. Kösz, hogy a nővéredet megkérdezted, kösz, kösz, kösz. De az ő számára ez most jól jött, mert így a házában is tudja folytatni a tanulmányozásomat.

"Kértek inni?"

"Nem" válaszoltam idegesen. El akarok menni, olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak lehetséges.
Habár a berendezés tényleg szép volt. Egész békés és modern, pánikszerű félelmem volt. Reméltem, hogy a testvérem a "munkájával" hamar kész lesz. Mr. Styles közelebb jött, mire én hátráltam egy lépést.

"Van a hajadban egy levél,csak azt akartam kiszedni. Ennyire nagy félelmeid vannak tőlem?" Kérdezte szomorúan.

"Nem, nincsenek!"
Valamennyire sajnáltam. Féltem tőle, de ebben a pillanatban olyan ártatlannak és édesnek tűnt. Szükségét éreztem, hogy megöleljem.

"Mr. Styles, ami az előbb történt hajlandó vagyok elfelejteni."
Mellé álltam és neki dőltem a falnak. Hirtelen elém állt és még jobban nekinyomott a falnak. Megfogta a kezeimet és szintén a falnak szorította. Az arca csak pár cm-re volt az enyémtől.
Nem tudtam védekezni, de nem is akartam. A szemei az enyémbe mélyedt.
Utálod őt Holly, rúgd tökön, fogd a testvéred és futás. Suttogta folyamatosan a tudatalattim.
Stimmel, hogy utálom őt, de valamennyire vonzott is. Kétségbeesetten beharaptam az ajkam.

"Érzed mit művelsz velem?" Súgta Mr. Styles és nekem nyomta az erekcióját. Az alhasam összerándult.

"Holly?" Kiabált at a tesóm a házban.
Mr. Styles elengedett engem. Visszapillantás nélkül futottunk az ajtóhoz  Leoval.

Hello emberek . Megérkezett az új rész.Ezt Fruzsinak köszönhetitek . A következő rész valószínűleg csütörtökön fogom hozni ha minden jól alakul. Köszönöm a feliratkozókat és az oldal megtekintőket.XX

4 megjegyzés:

  1. Áááááá imádom kérlek olyan hamar hozd a kövit amilyen hamar csak tudod pls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszett? A fordítás? Érthető volt?
      A másik fordító, Fruzsii. :D

      Törlés
  2. az eddigi legjobb resz volt:) nagyon tetszett, alig varom a kovit.:) xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett ez a rész,siessetek a következő részel :)

    VálaszTörlés