2014. augusztus 17., vasárnap

05.fejezet

Holly szemszöge:
Kinyitottam az ajtót.
„Anya?!” Nincs válasz.

Valószínűleg nem volt itt, ritkán található itthon. Viszont  pénzt keres  de nem is keveset. Bementem a konyhába és egy papír hevert az asztalon:
,,Hé angyalom,nagyon sajnálom el kell mennem egy rövid találkozóra. Csináltam neked salátát, amit megtalálsz a hűtőben a legfelső polcon, Szeretlek, holnap találkozunk.”

 Szeretem az anyukámat.

möm, a csokit a számba miközben a salátát egy tányérra rakom. A desszertet mindig a főétel előtt eszem meg, persze ez nem azt jelenti, hogy utána sincs finomság. Egyáltalán nem! Csoki őrült vagyok!!Szerencsére rendszeresen kocogok.
Leültem az ágyamra a laptoppal. Egy kicsit szörföztem a neten Tumblr, Facebook. És végül a legfontosabb, a zene! Ó, jött egy új barátságkérés.
Louis.
Elfogadtam, végül is csak Facebook. De egy perccel később kaptam üzenetet.

Louis Tomlinson 14:25
Hello, hogy vagy?

Holly Steel 14:25
Egész jól csak egy kicsit fáradt vagyok, és te?

Louis Tomlinson 14:26
Dettó, az suliban nem tudtál válaszolni, mi lett volna a válaszod?

Holly Steel  14:28
Őszintén nem tudom mi lett volna a válaszom, túlságosan zavarban voltam.

Louis Tomlinson 14:29
Oh, oké. Akkor szólj, ha tudod. Látjuk egymást holnap. xx

Holly Steel  14:29
Rendben. x

Ez most mi volt?
Beszélnem kell erről Saranak. Talán csak Sara miatt akar megismerni, hogy közelebb kerüljön hozzá. Más lehetőség egyszerűen elképzelhetetlen.

Fogtam az iPodom  és betettem a fülhallgatót a fülembe. Szeretek futni, az agyam egyszerűen kitisztul, és sokkal jobban érzem magam.
Az iskola előtt futottam.
Tényleg halottam, ahogy a nevemen szólítanak, vagy csak képzelődtem?! A zene miatt nem tudtam megmondani. Megálltam a járdán és szembe találtam magam egy mosolygós Mr.Stylessal.

„Futni mész?”

„Nem, én csak úgy csinálok.”

Kinevetett.
Imádom, amikor nevet. A gödröcskéje, hihetetlen.

„Hazavigyelek?” Kérdezte és az égre nézett. A felhők gyülekeztek, sötétszürke felhők.

„Ach, hülyeség”. Ahogy ezt kimondtam elkezdett szakadni az eső.

„ Na, gyere, az utolsó út nem is volt rossz.”

Igaza volt, az utolsó út nagyon is szórakoztató volt. És ami este történt.. A forró hangulat. Az alhasam összerándult a vágytól.

Minden oké?”kérdezte Mr.Styles  mikor egyenesen kiállt a kocsibejáróra.

„Nálam minden szuper, csak az utolsó alkalomra gondoltam, amikor a kocsidba ültem.”

Tudatalattimban megtapsoltam magam.

Nevetett, és egy rövid ideig zavarban volt.

„Csodálatos volt.”

Csodálatos.. A csodálatos az nem kifejezés.

„Köszönöm a fuvart.”

„Szívesen. Azt szeretném, ha lenne egy kellemes estéd.”

„Egy kellemes este egyedül.”suttogtam halkan. Azt akarom, hogy hallja.

„Egyedül?”

Igen, anya ma nincs itthon csak holnap este”

„Menjek be, hogy legyen egy kis társaságod?” Kérdezte egy kicsit csintalanul.

„Nem szükséges.”

Mr.Styles –t szépen kikosaraztam. Tjaa, egész egyszerűen hihetetlen.
Kiszálltam és az ajtóhoz mentem. Eközben ő elhajtott. Kár, talán vicces lett volna. Írtam Saranak, hogy ha van kedve, jöjjön át hozzám. Így meg lehetne menteni az estét.

Úgy döntöttem elmegyek zuhanyozni, de amikor beálltam a zuhany alá megszólalt a csengő.
Sara mindig nagyon gyors. Nevettem magamban, miközben testem köré tekertem egy törölközőt és örömmel nyitottam ki az ajtót.

Pedig előttem nem Sara állt, hanem Mr. Styles.

„Milyen kedves tőled, hogy ilyen jókedvűen köszöntesz félmeztelenül. Ez a viselkedés teljesen idegen tőled. Szabad?”

Kinyitottam az ajtót és bejött.
Holly, te egyedül vagy, úgyszólván meztelenül a házadban, a tanároddal, normális vagy?
Rám mosolygott csábosan.


Forr a vérem, meg fog csókolni engem, ez volt az utolsó gondolatom. Odanyomott a falhoz, és már nyomta is csodálatos ajkait az enyémekre.


 Köszönöm a feliratkozókat és a kommenteket ,ti vagytok a legjobbak. XX

6 megjegyzés:

  1. imádoom *o* jól fordítasz:D mikor lesz kövi?? :33

    VálaszTörlés
  2. Uhhhh......fantasztikus ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásokat,igazán jól esik. A kövi részt Nina fogja hozni nektek hamarosan .:))XX

    VálaszTörlés
  4. Hali. Nagyon tetszik a blogotok! Siessetek a kövivel, már várom :D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok :)) Van nálam egy kis meglepi az utolsó díjnál :)) Nagyon imádom a blogotokat *0* <33 http://secrets-harry-styles-fanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés