2014. augusztus 12., kedd

04. Fejezet

Nem szabad Holly!
Ő A TANÁROD!
Mr. Styles becsukta a szemét és hozzám dörgölte magát.
Ez undorító Holly, hangoztatta a tudatalattim a szavakat.

„Mennem kell, anyukám biztosan vár már rám kint.”

Felálltam és tudtam, hogy Mr. Styles teljesen összezavarodottan ült a szófán.  Nevettem, egy kis örömöt szerzett nekem, hogy a markomban tartottam.

Harry szemszöge:

Aztán elment.
Mit csinál ez a lány velem?!
Annyira akarom.
Érezni akarom az ajkait.
Muszáj kivernem Hollyt a fejemből. A legjobb, ha elmegyek egyenesen egy bárba.

Holly szemszöge:

Az éjszaka egyértelműen túl rövid volt. De egyszerűen nem tudtam aludni.  Túl sok gondolat repdesett a fejemben. 
Meggyötörve mentem a zuhany alá.
A meleg víz végig folyt meztelen hátamon, egy kellemes érzés.
A tegnapi érzés Mr. Sylessal is nagyon kellemes volt.

Csütörtökreggel és nincs mit enni, hogyan kellene így a napot túlélnem? !
Egy idő után feladtam, és elindultam az iskolába, kifutottam a házból és Sara ragyogó szemeibe pillantottam.

„Belájkolta tegnap a képem Facebookon!”

„Ki? Louis?”

„Igen!”

El tudtam képzelni, hogyan táncolt Sara.  Kár, hogy nem voltam ott.

Juhu, pont matek az első két óra. Milyen remek! Totálisan klassz! Extrém klassz ! NEM!

08:15 oh, az első eset, hogy Mr. Styles  késik.
Mi folyik itt?
Sara és én egyenesen a kávézóba akartunk menni, amikor egyenesen Mr. Styles-ba futottunk. Borzalmasan nézett ki, mint aki 3 napja ünnepel..

Mindnek ileült a helyére és vártuk a reakciót a tanártól. De csak bámult és álmodozott.

„Mr. Styles?!”
Rám nézett.
„Oh, sajnálom. Nyissátok k i a könyvet a 173. oldalon és oldjátok meg a 3, 4 és az 5 feladatot.”

Mr. Styles felállt és eltűnt az osztályteremből.

Mialatt én a feladatokat próbáltam megoldani, a hólyagom jelzett, és elhatároztam, hogy kimegyek a mosdóba.
Pont kinyitottam a toalett ajtót, amikor valaki a nevemet mondta.
Louis volt, a fenébe vele, honnan tudja a nevem.

„Ehm, ismerjük egymást?” Kérdeztem zavarodottan.

„Nem, nem igazán, gyakran láttalak itt a suliban és valamit meg akartam kérdezni.”

„Oh, oké. Akkor ki vele.”
Barátságosan rámosolyogtam, talán hamarosan a legjobb barátnőm barátja lesz.

„Van kedved megismerni?”
Fenébe, erre nem voltam felkészülve.
Nem muszáj válaszolnom.

„Azt hiszem Hollynak először a matekkal kellene megismerkednie és vissza kellene menned az osztályterembe, mielőtt idegesebb leszek.”

Louis megforgatta a szemeit, és én is ugyan ezt tettem.

„Holly a fenébe is, nem szednéd össze magad? Flörtölsz folyamatosan bármilyen alakkal. Mindenek előtt, mit csinálsz te itt?!”

„Meg van húzatva? Csak beszélgetek. Azon kívül muszáj volt kijönnöm a vécére, nem tehetek róla, ha eltűnt, és nem tudtam megkérdezni.”

Kinyitottam az ajtót és bementem.
Amikor ismét kijöttem a toalettről, ő már elment. 

Az osztályteremben Mr. Styles Leával szemben ült. Nevettek és egyszerre nyúltak ugyan azért a tollért, milyen romantikus. Vagy segít neki vagy csak engem akar provokálni. Mint egy felnőtt.. nem.

Leültem Markus mellé, tulajdonképpen egész jól nézett ki, de nagyon félénk.

Beszélgettem vele, és észrevettem, hogy Mr. Styles engem figyel.
Két rövid pillanatig ránéztem, és megállapítottam, hogy a jókedve elszállt. Mosolyogtam. Az arckifejezése elsötétedett. A szeme méregzölden csillogott, megborzongtam.

Mr. Styles felállt és megparancsolta, hogy mindenki menjen vissza a helyére.
Bejelentette, hogy szabadfoglalkozás.
Sara elém tolt egy papírt.

„Mr. Styles komolyan egy furcsa fickó, először teljesen fáradt és álmodozó, aztán figyelmes, ideges és meghatározó.”

„Igazad van, de tulajdonképpen nekem mindegy. Ő csak egy tanár.”

„Azt gondolod, hogy nem vettem észre, hogyan nézel rá?” Ha veled beszél, mindig elpirulsz. Megijeszt téged.”

„Sara,”

Nem tudtam tovább írni, mert a tanárunk megállt előttem és megragadta a papírt.

„Mr. Styles, ez az én tulajdonom.”

„Most már az enyém.”

Visszament az asztalához és rajta hagyta a papírt. Nevetett egy kicsit, majd újra az osztályra pillantott és a kifejezése elsötétült ismét.

Ez a fickó.

Végül, még néhány perc.

„Tehát, mindenki elpakolhat. De hallgassa meg még egyszer mindenki. Holnap iskolai ünnepség. A megjelenés kötelező! Holly, te vagy az osztálytitkár, te még itt maradsz, mivel meg kell vitatni a menetét.”

„Nem, nem maradok! Liam is osztálytitkár, aki biztos szívesen helyettesítene engem.”

Mr. Styles még rá akart kontrázni, amikor megszólalt a csengő. Gyorsan megfogtam a táskámat és kifutottam az ajtón. Még gyorsan megfordultam és láttam Mr. Styles nevető arcát. Miért nevet rajtam?!

Harry szemszöge:

Olyan ellenállhatatlan és olyan okos. Nem tesz lakatott a szájára és néha el is pirul. Ez szexivé teszi.
Oh Holly, ha tudnád, hogy mennyire akarlak..

„Mr. Styles?!”

Liam várakozva figyelt engem.
A fenébe, nincs tervem a menetéhez, csak úgy akartam látni Hollyt ismét, mint nálam.
„Erhm, Liam. Holnap átveszed a z osztálylistát, tehát egyszerűen ellenőrzöd, hogy ki vesz részt és ki nem. A menetével tulajdon képen nem tudok sok mindent mondani, biztosan nagyon sokat fog tolódni.”

Liam bólintott és kiment.
Leültem egy székre és kibontottam ismét Sara és Holly papírját.
Milyen édesen tagadja Holly.

„Harry?”

Mrs. Clarkson állt előttem.

„Mit akarsz Júlia?”

„Az előzőéjszakát feltétlenül meg akarom ismételni.”

Tegnap éjszaka, túl sok alkohol. Aztán találkozta megy egészen vonzó nővel, aki véletlenül az egyik munkatársam. Pech.

„Nem tudom, hogy ez jó-e így, megvan a telefonszámod és majd hívlak.”


Rám mosolygott és megfordult. Végre nyugalom. 

2 megjegyzés:

  1. Legeslegjobb! <3<3 Nagyon tehetséges vagy! :)) Siess az újjal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziönöm. :$ A következő részt Nikó fogja fordítani, és hozni. Ezt most én fordítottam. :$

      Törlés