2015. június 18., csütörtök

13 fejezet

Harry felhúzott a lépcsőn és kinyitott egy ajtót. Egy hálószobában találtam magam, legszívesebben egyszer körbe néztem volna a szobájában, de nem hagyott nekem esélyt erre. Újra megcsókolt és a nyelveink egymással kezdtek játszani, szerettem a csókjait. Harry felemelt engem és azonnal a csípője köré fontam a lábaimat, ő sóhajtott. Lefektetett a fehér nagy ágyára és fölém hajolt. A szemei vágytól csillogtak. A jobb kezével a felsőm alá csúszott és mesterien levette a testemről azt, majd simogatta a hasamat. A hasamról a melleimre vándorolt, amik már csak a melltartóm fedésében voltak. A testem az örömtől remegett és Harry sem nézett ki másképp. Egy lökéssel hirtelen Harryn landoltam. Ráültem és levettem róla az ingjét. A tetkói hihetetlenül dögösek. Gyengéden cirógattam az ujjaimmal a hasát és nem mentem tovább a nadrágjánál, ahol könnyen láthatóvá vált a Calvin Klein boxere. Ez teljesen kínozta és mosolyognom kellett. Olyan lassan nyitottam ki az övét, amennyire lehetséges volt, egy nyögés szökött ki belőle. Levettem a nadrágját, csak egy boxeralsóban feküdt előttem. Tetszett a látvány, ez az ember végérvényesen a legdögösebb tanár ezen a bolygón. A kezével a hajába túrt.
„Sztriptízelj nekem.”, mondta és nevetett. Álmodozz csak, nem tudok sem sztriptízelni sem táncolni.
„Mr. Styles, ön itt a tanár, ezen a területen nem annyira jól ismerem ki magam, magának még mindent meg kell tanítania.” Rám vigyorgott.
„Oh, ez várhat. Inkább gyere újra hozzám.” Mennyire erotikusan hangzik minden egyes szó tőle… Levette a leggingsemet és már csak fehérneműben feküdtem előtte.
„Még szűz vagy?” Félénken bólintottam. Rám mosolygott és beharapta a száját.
„Akkor nem kellene semmit elsietnünk és az egészet lassan kellene elkezdeni.” MI?! LASSAN?! Nem, fenébe az én első alkalmammal, én most akarom őt magamban érezni.
„Szeded a pirulát?” Harry, mi a rendeltetésed?! Most egy Kérdezz-felelek játékot játszunk?! Van óvszer is, mit akar akkor most. Felemelkedtem és megcsókoltam őt.
„Szép próbálkozás Holly, de nem. Válaszolj inkább a kérdéseimre.” Hogyan tovább?! Hétköznapiasabb nem is lehetne.
„Nem, nem szedek pirulát. Az óvszer is elég, nem?”, egy kicsit bosszúsan kérdeztem.
„Utálom az óvszert, ezen kívül sosem tartanak nálam sokáig, többnyire elszakadnak.” Oké, most már tudom. Harry Styles keményen dug. Nagyon keményen.
„Természetesen nálad ez teljesen más lenne Holly, téged nem csak egyszerűen meg dugnálak.”
’dugni’, kihangsúlyozott minden egyes betűt és ez bizsergést eredményezett nálam. Hogyan nem akar engem egyszerűen megdugni? Úgy értem, hogy legutóbb az autóban vagy nálam otthon is le tudtunk volna feküdni és neki mindegy volt, hogy szűz vagyok-e vagy nem. Ráncok keletkeztek a homlokomon. Hozzám hajolt és óvatosan megcsókolt.
„Feküdj le és élvezd.”, mondta és én engedelmeskedtem. Eltávolította a bugyimat és óvatosan simogatta a dombomat.
„Oh Holly, hihetetlenül nedves vagy.” Az arcom halványan elpirult. Elkezdett kielégíteni. Oh Istenem nagyon jó volt…és ő tudta ezt. Pimaszul rám mosolygott. Egyértelműen tudta, mit tesz velem. Ellene domborítottam a medencémet. A kedvem a mérhetetlenségig emelkedett, hamarosan elmegyek. Ez itt tiszta őrület, a nevét nyögtem egyre többször és egyre hangosabban. Hirtelen az ujjait belém nyomta, ez már túl sok volt nekem. A nevét kiáltottam és megkaptam az orgazmust, egy robbanékony orgazmust. OH ISTENEM.
Harry szemszöge Az orgazmusától döbbenten feküdt előttem. Olyan dögösen nézett ki, átkozottul dögösen. Legszívesebben lefeküdnék vele, de vissza kell fognom magam, akkor is, ha a vágyam ezt alig engedi. Előre örülés a legjobb öröm. Magamban mosolyogtam. Holly arca izzott, megpusziltam és felém fordult.
„Ugye most itt vagy?”(?) A nevetést nem tudtam megtagadni magamtól.
„Holly, nem kell semmit nekem csinálnod, amit nem akarsz.”
„És ha akarom?” Ez a nő őrült, olyan felfoghatatlan és tele van meglepetésekkel.
„Csak akkor.”, mondtam.
Ledobta a boxer alsómat a földre és óvatosan a kezébe vett. Nevettem, milyen édesen és teljesen tehetetlenül néz ki. Sohasem gondoltam volna, hogy ennyire tapasztalatlan. Lassan mozgatta a kezét fel és le. Az élvezetem gyorsan nőtt és nyögtem. Rám mosolygott és a szemei szenvedélyesen csillogtak. Egyre gyorsabb volt, a kezem a fenekére csúszott, amit gyengéden megfogtam. Kevés idő múlva elmentem és ez leírhatatlanul szép volt. Rendszerint egy kézimunka egyáltalán nem különleges nekem, de nála ez teljesen más. Az ő gyengéd ujjai az én legjobb részem körül. Leírhatatlan.
„Harry, anya felvesz engem és a tesómat nagyinál 20 percen belül, szerintem mennem kell.”, mondta. A kedvem elromlott. Nem akartam, hogy elmenjen. Az ajtó előtt egy hosszú, szenvedélyes csókot adtam neki. Bizseregtem belül, Holly, mit csinálsz velem?! Még egyszer rám mosolygott és utána elment. Leültem a fotelre. Miért vagyok ennek a nőnek a kezében?! Nem akarom ezt. Még sosem voltam szerelmes és nem is terveztem. A szerelem csak megsebzi az embert. Ezen kívül túl rossz vagyok Holly számára, ennek nincs jövője. Valamit tennem kell ez ellen, mielőtt túl késő lenne.

4 megjegyzés:

  1. Huh egyszerűen fantasztikus volt. Harry aranyos és nagyon kezdem megkedvelni. Ahogy Hollyt is. Ügyesek vagytok így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon jó!Várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Siessetek please! *-*

    VálaszTörlés
  4. OMG!!!!!!!! Nem vagyok 1D fan de ez a sztori lehengerlően jó ügyes/ügyesek vagytok nagyon :) csak így tovább én várni fogom a folytatást.....várni xD

    VálaszTörlés