2015. július 8., szerda

14. Fejezet

Megdermedve ültem a testvérem mellett az autóban.
„Holly tulajdonképpen hol voltál?”, kérdezte az öcsém.
„Öhm, Lisanal voltam.”, füllentettem.
Csak annyit mondott, hogy „vagy úgy” és a figyelmét újra anyának szentelte.
Pontosan mi is történt Holly?! Hogy csinálod ezt?
Ő a rohadt tanárod. Természetesen egy nagyon dögös tanár, de ennek ellenére miért pont ő?!
Bekanyarodtunk az utcánkba, amikor megláttam Saraht Louis-val. Milyen bájosak voltak.
Nagyon örültem Sarahnak, mert ő ezt száz százalékosan megérdemelte!
Nem akartam magam tovább a gondolataimmal kínozni és azonnal lefeküdtem az ágyba aludni.
Ez egy nagyon kimerítő nap volt, olyan sok minden történt. Neal, Harry…
Egy porszívó zaja ébresztett fel.
Anya minek porszívózik reggelente 14 órakor?!
Dühösen rohantam ki a szobámból, hogy megkérdezzem, nem tudna-e várni.
Szeretetteljesen mosolygott rám, képtelenség lett volna őt prvokálni.
„Jó delet kedvesem.”
„Szia anya.”
„Lent készítettem neked egy gyümölcssalátát.”, büszkén mondta és tovább porszívózott.
Leszaladtam a konyhába.
Az asztalnál a testvérem ült és festett valamit.
„Nem Lisanal voltál, igaz?”, kérdezett engem és a homlokán ráncok keletkeztek.
„De természetesen ott voltam.”
„007 Holly, már elfelejtetted?”
„Oh, ne szövegelj ilyen szarról. Visszamegyek a szobámba. Itt csak idegesítik az embert.”
Az öcsém fecsegett még valamit és én felmentem megint a szobámba. Felnyitottam a laptopomat, hogy egy kicsit felmenjek Facebookra és hogy elnyomjam a rossz kedvemet.
’Neal Caffrey ismerősnek jelölt’
Komolyan vissza kellene igazolnom ezt a csövest?
Elfogadtam az ismerősnek jelölést és egy kicsit megnéztem őt.
A képei arcátlanul jól néztek ki. Mindegyiken volt egy széles mosoly a fehér fogaival.
Ez a fickó lazán lehetne modell, ha még nem az.
Megkaparintottam a telefonomat, hogy Saraht megkérdezzem csinálni akarunk-e valamit.
’Szia rendben.
5-kor nálad?
Xx’
Gyorsan válaszoltam és a zuhanyzóba szökdécseltem.
A víz olyan jó meleg volt, tökéletes hőmérsékletű.
Amíg a víz rajtam folyt, újra Harryre gondoltam.
Holly, tisztában vagy azzal, hogy pont most a csókjait mosod le magadról.
Tragikus, de valószínűleg ezek nem az utolsó csókjai voltak, amiket a bőrömön hagyott.
Remélem.
Sara és én az ágyamon ülünk és kekszet eszünk, amíg a háttérben Adele-t lehet hallani.
Ez a nő egyszerűen a legjobb szövegeket írja!
„Sara, most mesélj el mindent.”
Vörös lett és az egész arca sugárzott.
„Oké, oké. Sétálni mentünk. Igen, tudom különösen hülyeség. Tulajdonképpen jobb lett volna, ha az ágyamban feküdtünk és horrort néztünk volna, ezáltal hozzá bújhattam volna.
De így is szuper volt. Egyedül a csillagos ég alatt, egy álom! Tényleg. Amíg a parkon keresztül sétáltunk nagyon sok dologról beszéltünk.  Volt egy olyan érzéssem, hogy ezt a fiút én teljesen ismerem.
Egy idő múlva fáztam és mint egy úri ember a kabátját nekem adta. A kabátnak olyan ellenállhatatlanul jó illata volt és a pillangók az egész testemben táncoltak. Holly, ilyet még sosem éreztem! Ez az érzés olyan leírhatatlanul jó.
Búcsúzáskor adott egy csókot a homlokomra. Felrobbantam, legszívesebben előtte táncoltam volna.
Csak attól félek, hogy ez az egész csak baráti alapokon nyugszik. És Louis nem úgy érez, mint én.”
„Oh Sara, várd ki a végét! Időbe telik, amíg valami kialakul. Várd meg, amíg ő ír neked és addig légy titokzatos különben unalmas leszel.”
„És mit csináltál még tegnap?”, kérdezte Sara.
Arra gondolok, hogy azt hiszi, hogy semmi különöset nem csináltam.
Ha tudná…
Csak nevettem és nevettem. Minden normális ember, aki engem látna, azt gondolná:’Megőrült?!’
És sajnálom, de nem tudtam megállítani.
Sara zavarosan nézett rám.
„Sara, tegnap Mr. Styles-nál voltam és gátlástalanul smároltunk.”
Oké, talán a gátlástalan kicsit túlzás volt, de az én mércémmel a gátlástalan a megfelelő szó.
Sara nem nézett többé zavarosan rám, nem ő zavarba jött.
„Mrs Steel, ezt nem gondoltam volna magáról. Na hagyjuk ezt a szöveget. Mi történt pontosan?”
Mindent elmeséltem Saranak, az elejétől a végéig, a kerdezősködéstől minden egyes részletig.
„Te egy nagyon sokoldalú ember vagy Holly.”
„Nem, Mr. Styles egy nagyon sokoldalú ember, higgy nekem.”
„De Holly azt hiszed, hogy ennek van jövője?”
„ Nem, természetesen nem. De mit kellene tennem? Sosem volt még ilyen vágyam egy fiú iránt, mint nála.”
Sara szeretetteljesen megölelt és egy puszit adott az arcomra.

Egyértelműen túl korán csörgött az ébresztőórám.
Hétfő, mennyire mélységesen utálom ezt a napot.
Álmosan botorkáltam a fürdőbe.

Sara már a bejárati ajtó előtt várt rám.
„Sosem leszel pontos.”, mondta és nevetett.
„Egy hétfőn ne sokat várj tőlem Sara.”
Mind a ketten nevettünk és mellettünk jött egy autó, ami dudált.
„Ez Louis és Neal volt?”, kérdeztem Sarat és egy választ vártam.
„Igen, ezek ők voltak. Legközelebb talán elvihetnének minket és hazahozhatnának.”
Bementünk az osztályterembe és Mr. Styles a tábla előtt állt és az osztálynak magyarázott valamit. Általában Stevensnével van óránk, de betegnek nézett ki, ezáltal helyettesítést kaptunk.
„Elkéstünk?”, kérdezte bátran Sara.
Harry csak bólintott.

De neki nagyon jó hangulata volt.
„Szóval, mondhatni egy extra óránk van, meg tudunk néhány szervezeti dolgot beszélni”, mondta nyugodtan és egy kicsit higgadtan.
Továbbá meg fogom változtatni az ülésrendet.", mondta.
Tim jelentkezett.
"Tudnánk még ebben az évben még osztálykirándulást csinálni?", tette fel a kérdését.

"Nagyon jó kérdés, megint beszélnem kell az igazgatóval, ezután testnevelés órán értesítelek titeket."
Megkezdődött a sugdolózás.

"Hova szeretnétek menni?", kérdezte Mr. Styles.
"Las Vegas, bébi", kiáltott Lea.
Oh Istenem, fizesd ki, bébi!

"Barcelona.", jött ez az ötlet Sara-tól.
"Párizs!", mondta Liam.
"Olaszország.", ordított Maxi.

"Oké, ennyi elég egyenlőre. Először ki kellene derítenem, hogy egyáltalán elutazhatunk-e. Ezen kívűl a pénz is nagy szerepet játszik."

Harry eddig még rám sem nézett.
Vagy ő egy nagyon jó színész és el tudja különíteni a magánéletet a munkától vagy már elfelejtette illetve kiűzte a fejéből, ami vasárnap este történt.

Az új ülésrend szörnyű. Habár Liam és Sara között ültem, de alig láttam valamit.
Az utolsó sor, egy ilyen nagy osztálynál ez egy rémálom.
Talán Harry azért csinálta, hogy ne lásson.
Francba, most mi van?

Óra után beszélnem kell vele...



Sziasztok! Itt is van a 14. Fejezet, remélem tetszik. Eddig úgy néz ki, hogy szombatonként lesznek részek, de a csúszás lehetőségét ne zárjátok ki! :D Valamint egy új német blog fordításába kezdtünk, amit itt meg is találtok:
http://mr-arrogansfanfiction.blogspot.hu/
Itt pedig előreláthatólag szerdán lesznek részek. :) Jók legyetek puszi

12 megjegyzés:

  1. uh így próbál nem gondolni Hollyra?? ez így nem lesz jó szegény :/

    VálaszTörlés
  2. Csak ma este kezdtem el olvasni(hajnali fel harom van) es mar ide ertem...bah olyan rossz h nem olvashatom tovabb...h varnom kell holnapig xd :Dmar ha szombaton hozod a reszt :) ez egy telleg nagyon jo blog es a firditast is jol irjatok bar nekem neha nem mimdig tiszta az h mikor beszel egy ember es ki is az ..egy tipp : szerintem sokkal jobb lenne ha ugy irnatok hogy amikor beszel valaki nem ilyet ''...,, hanem a mondat elejere ilyet -raknatok. De a blog igy is jo ez csak szerintem megkonnnyitene az olvasast :) ♥
    xx Blanka

    VálaszTörlés
  3. Ahhh mikor jön a kövi???? 😘😍😍😍😍

    VálaszTörlés
  4. 5 percen keresztül huzogattam oldalra a képernyőt hogy olvassam a kovi részt xd erre rajovok hogy meg nincs fent*tapsot nekem*
    Ja és most nem szeretnék gonosz lenni de ezt muszáj megkerdeznem ugye az író írja kicsit ilyen értelmetlenül? Mert nem hiszem hogy te forditanad ilyen hogyismondjam... szarul?
    Mikor lesz következő rész? :Caroline xx

    VálaszTörlés
  5. Kérlek legyen folytatás, nagyon jó a fordítás, nagyon jó történet, szóval ne kínozzatok! :)

    VálaszTörlés
  6. Mikor hozol kövit?

    VálaszTörlés
  7. Mikor lesz a kövi ?

    VálaszTörlés
  8. Légyszíves, hozzatok részt! Annyira jó ez a blog! Ezt az egyet szeretem.

    VálaszTörlés
  9. Szia:) Várható még rész?

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Mikor lesz a kövi rész?
    Nagyon szeretem ezt a történétet
    Létszi ne hagyjátok abba

    VálaszTörlés
  11. Legyeen kovii resz pls��������

    VálaszTörlés