2015. június 10., szerda

12.fejezet

Végre csöngettek. Oda rohantam és kinyitottam az ajtót.

„ Na mesélj, Anya nincs itt csak az öcsém de szerintem ő is a szomszédban van.” 

Feltoltam a szobámban és leültettem az ágyamra és vártam hogy belekezdjen a mondandójába. Nevetett amitől ideges lettem. 

„ Nyugi Holly. Egy nővel volt.” 

Ajh az a nő…én is láttam őt. Biztos az új csaja.

„ Tovább Sara és ne tarts szüneteket ideges leszek tőlük.”

 „ Oké oké.. Na., azt mondta neki hogy a szerelmes. A nevét nem mondta de azt mondta hogy a diákja.” 

Az állam leesett. Mr. Styles szerelmes belém. De hát ő csak szórakozik, minden nővel.

 „ Ezt nem tudom elhinni….” 

„ Pedig muszáj lesz, mivel halottam. Szerencsére Louis nem vette észre. De hát ugye nők vagyunk tudunk több felé figyelni.”
 Nevettünk.

„ Sara, tényleg milyen volt Louissal?” 

„ Oh nagyon szép volt és még ma átjön hozzám.” 

Nagyon örültem nekik. Még egy picit beszélgetünk majd mennie kellet. Ha Harry most tényleg szerelmes belém… Ez a szó furcsa. S-Z-E-R-E-L-M-E-S,bah.. Félek ettől a szótól még sosem voltam szerelmes és nem is terveztem hogy az leszek. Senkinek sem szabad olyan mélyen a szívemben lennie, nem akarom hogy megbántsanak. Mert egy személy aki t ténylegesen szeretsz össze tudja törni a szíved. De mindennek ellenére akartam Mr. Stylest. Ő érdekes és annyira dögös. Kopogtak. Az öcsém volt.

 „ Hey van kedved a nagyihoz menni?” kérdeztem ő rábólintott és nevetett Felültünk a buszra és elmentünk a nagyinkhoz. Átöltöztem előtte direkt. Most egy fekete top volt rajtam és ebben a topban tökéletesen lehetet látni a dekoltázsom. Becsöngetünk a nagyihoz és ő meglepetten nyitott ajtót. „ Éhesek vagytok?” kérdezett minket. Ez csak egy kérdés minden 10. percben felteszi. Tipikus nagymama. Miközben az öcsém és a nagyanyám társasoztak eldöntöttem hogy átmegyek Harryhez. Tudom az egy fontos döntés de sikerülni fog. Az ajtaja előtt álltam benéztem az ablakon de nem láttam bent fényt de kint már sötét volt. Talán még nem jött vissza és még azzal a nővel van.. Elszomorodtam. Mégis becsöngettem. Senki sem nyitott ajtót. Gyorsan megfordultam és vissza indultam.

 „ Mit csinálsz itt?” Mr. Styles pimaszul rám mosolygott. A tekintete végigjárta a testem. Tetőtől talpig végig pásztázott és megmaradt a mellemnél. Tipikus Mr. Stylesra. Vagyis tipikus pasi.

. „ Csak meg akartam látogatni és bocsánatot kérni.”

 „ Be akarsz jönni?” kérdezte és ellenállhatatlanul nézet rám. Nem mondtam semmit csak követtem. Becsukta mögöttem az ajtót és egy másodperccel később már az ajkait az ajkaimra nyomta.

 „ Elképesztő vagy Holly, szinte megölsz.” suttogta a fülembe.

Tudom,tudom régen volt rész  nagyon sajnálom de most minden összejött az életembe. Mint tudjátok év vége van és ilyenkor megy a hajtás. Viszont jön a nyár  ergo több ideje van az embernek Fannival megpróbálunk nektek minden héten hozni friss részt de nem ígérünk semmit... A sztori egyre izgalmasabb lesz,tehát tartsatok velünk..;)

5 megjegyzés:

  1. Egyet mondok, kettő lesz belőle.
    Ezt fordítjátok, vagy magatoktól írjátok?
    Ha az első, akkor vagy írjátok át úgy, hogy ne ilyen olvashatatlan legyen, vagy nem tudom, de találjátok ki, mert ez így gagyi.
    Ha a második lehetőség, akkor meg azt tanácsolnám, hogy szépen építsétek fel a mondatokat, történéseket, és ne az egyik helyről a másikra ugráljatok, mert ahogy említettem, ez így nagyon gagyi. Maga a történet jó, de a többi az nem annyira. Szóval vagy bővítsétek ki a történetet, hogy olvasható legyen, vagy csináljatok valamit. Ü:Sz.G

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Először is ezt fordítjuk, szóval nem kellene a felépítésbe annyira beleszólnod. Gondolom nem olvastad az eredetit német nyelven, úgyhogy nem is értem miért kezdesz itt okoskodni. Ha olvastad volna akkor tudnád, hogy azon is így vannak a történések. Lehet, hogy nem olyan jó a fordításom, mert kezdő vagyok és nem annyira megy még, de bele fogok lendülni. És ez az egyik helyről a másik ugrálásos dolgot meg egyáltalán nem értem. Az se világos, hogy egy fordítást hogy gondolod hogy bővítsünk ki? Nem akarok veszekedni, hisz bírom a kritikát, csak senki nem kérte a "kritikádat". Amúgy ha olyan gagyi lenne, mint amilyennek leírtad nem lenne kb. 330 tag a fb csoportban. Puszi

      Törlés
    2. Akkor maga az iro nem tud irni :"D És bocs, de nem németet tanulok, hanem angolt, szóval erről ennyit.

      Törlés
  2. Csáo csáo:D
    Nagyon tetszet mint ez már megszokott. Sokat kellet rá várni de ti is emberekből vagytok nem de bár. Jó volt várom a kövit.

    VálaszTörlés
  3. Ismét egy jó rész! Hamar hozzátok a következőt!
    -Sonia

    VálaszTörlés