2014. július 24., csütörtök

00.Prológus

Holly szemszöge:
A francba ,holnap kezdődik az iskola gondoltam magamban ,miközben pakoltam a tanszereket holnapra.

Az óra 05:45-kor csörgött.Még feküdtem  10 percig majd bementem a fürdőszobába venni egy zuhanyt. Nem volt kedvem kiöltözni első nap ezért  legingset vettem fel pulcsival. Eltettem egy almát és egy banánt és már szaladtam is az iskolába.

08:15 -kor beléptem a világ legszörnyűbb iskolájába a világon.Az én osztályfőnököm Mrs Miller ,aki egész laza .Szóval  lelassítottam a tempómat hogy ne szuszogjak a tanterembe menet .Kinyitottam az ajtót anélkül hogy a   tanárnőre pillantottam volna,bocsánatot kértem és elindultam a helyemhez ,ami a legjobb barátnőm,Sara mellett volt.

,,Holly, rögtön első napon elkésel " mondja egy hang a hátam mögött,ami nem hasonlított a tanáréhoz.Teljesen más hang volt ez ,az iskolaigazgató volt. Leültem .
,
,Nagyon sajnálom ,késett a busz " hazudtam.

,,Nem busszal jött" Suttogta hangosan az iskola kurvája  .A célja természetesen az volt hogy mindenki meghallja.
,,
Holly ,neked felelősséget kell vállalnod a tetteidért .Az egy dolog,hogy késel de az egy másik dolog ,hogy hazudsz.Szóval szórakozhatsz itt szépen hatodik óra után .És tiszteletet mutatsz a tanárok iránt."

Ebben a pillanatban valaki beséltált. Én nem néztem a személyre ,mert nagyon dühös voltam.
,,Én tisztelem a tanárokat .Csak a tiszteletet ki kell érdemelni!"Sziszegtem vissza. De az igazgató nem válaszolt.
,,Ohh, elnézést Mr.Styles" mosolyodott el. ,,Mint ahogy az óra elején mondtam Mrs. Miller balesetet szenvedett ,ezért Mr.Styles lesz az új osztályfőnök."

A lányok összesuttogtak az osztályban ,néhányan tettek megjegyzéseket mint például ,,hű de forró" vagy ,, nagyon szexi" .Odafordultam Sarahoz.

,,Nem létezik olyan tanár aki úgy néz ki mint egy 18 éves."Sara nevetett és az igazgató elhallgatott.

,,Mint ahogy bizonyára mindenki észrevette én vagyok az új tanár,Én fogom nektek tanítani a matematikát,a testnevelést és a biológiát."

,,A testnevelést nem Mr. Todd fogja tartani?" kérdeztem jelentkezés nélkül.

,,Nem ,most már én fogom."mondta meglehetősen barátságtalanul és rám nézett mérgesen.

Szuper tanár, a barátságossága kölcsönösen alapul gondoltam  magamban .Végül kicsengettek és én kimentem Saraval.

,,Ott van Louis"Suttogta oda nekem Sara. Már jó ideje szerelmes volt Louisba aki egy évfolyammal fölöttünk járt. Azt hiszem, a srácnak fogalma se volt arról, hogy ez a szerencsétlen csaj egyáltalán létezik .

3. és 4. óra Politika ,az egyik kedvenc tantárgyam az egyik kedvenc tanárommal,ami sajnos túl gyorsan ér véget.A nagyszünet után volt 2 órás tesi .Az öltözőkben öltöztünk át.Lea és még pár másik lány rajongott Mr. Styles-ért.Lassan túlzásba esnek. Én felvettem a rövidnadrágomat,ami extra rövid volt,hogy megmutassam még mindig meglevő barnaságomat.Tegnap még ott fekükdtem Spanyolország partján ma meg hallgathatom a ribancok ostobaságait. Saraval elmentem a konditerembe, de a vizespalackot az öltözőben felejtettem ,ezért visszafutottam.

,,Meglehetősen merész,nem gondolod?"

,,Mr Styles.Önnek nem mindegy mit veszek fel?!?!"kérdeztem vissza bosszúsan.
Berohant az öltözőbe és hallottam nevetni..

,,Holly velem leszel 6. óra után az elzáráson."Én gyűlöltem már most .
A teremben Mr .Styles azt parancsolja ,hogy lazán be kell melegíteni.

,,Ma az állóképességeiteket akarom tesztelni,fogalmam sincs,milyen fittek vagytok."észrevettem ,hogy folyamatosan engem bámul ez a szar tanár.

Tényleg nincs jobb dolga ,úgy néz ki, hibákat keres bennem .Testnevelés után lementem zuhanyozni,le kellett hogy hűljek így én elkéstem ,de nem igazán érdekel.Vizes hajjal léptem az osztályteremben ahol Mr.Styles már a székében ült.Igazából a második sorban foglalt helyet ezért én az utolsóba ültem.Letettem a fejem az asztalra és behunytam a szemem.Végre béke és nincs idegesítő lány a közelemben .

,,Minden rendben?"kérdezte Mr. Styles

,,Igen ,minden rendben.Csak úgy információ gyanánt ,nálunk a bünti bentmaradás úgy van ,hogy az ember nem beszél ,tudom hogy ön egy tanár ,de kérem hagyjon békén.

Harry Styles szemszöge:

Ő az egyetlen ,aki nem szeret engem.Minden lány rajong értem.De ő? Ő gyűlöl engem . Ilyen még soha nem történt velem, de ez pár nap múlva változni fog.Senki nem tud nekem ellenállni.

Na szóval itt lenne az új rész .Remélem tetszik.XX
fb csoport:https://www.facebook.com/groups/578544985590104/

5 megjegyzés:

  1. Juhuhuhuhuuu mar most oda meg vissza vagyok a blogért :) imadom :))) ügyes vagy csak így tovább xxxx

    VálaszTörlés
  2. Annyira eszméletlen ez a blog. <3 Nagyon jól fordítod és nagyon várom a kövit. :))) Imádom. <3

    VálaszTörlés
  3. ez a blog, wow. nagyon izginek igerkezik nagyon siess a kovivel. Varjuk nagyon:) <3 xx

    VálaszTörlés
  4. Wow
    Elképesztő blog elé nézünk. Egy gondom van, az írója kicsit bővebben is kifejthette volna a történéseket. Tudom, hogy senki vagyok ahhoz, hogy lekritizáljam más munkáját, mert én sem tudok jobbat, csak ez kicsit szúrja a szememet. De erről nyilván ti nem tehettek:))
    Kíváncsi vagyok a következőre, remélem siettek vele:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm.XX Most egy hatalmas lendületet adtatok ,hogy fordítsam minél gyorsabban.;))

    VálaszTörlés