2015. január 10., szombat

Díj.



Köszönöm szépen a díjat Hajnalka Bús,megtiszteltetésnek veszem!!

Szabályok:
-Köszönd meg a díjat akitől kaptad.
-Írj 10 dolgot  magadról.
-Írj 10 kérdést.
-Küldd tovább 10 blognak.

10 dolog magamról:
-Gimnazista vagyok
-Német mellett angolt tanulok
-Kedvenc állataim a ló és a farkas
-Szeretek padon ülni
-Imádok olvasni
-Szeretek zenére tanulni
-A sport az életem( a sportágam a lovaglás)
-Szeretem a tetoválásokat ,főleg a Harryét
-Jelen pillanatban blogot fordítok.
-Imádom az olvasóimat.

Hajnalka Bús kérdései:

1.-Melyik a kedvenc számod a One Direction-től?
-Night Changes

2.-Vannak 1D-s cuccaid?
-Nincsenek. 

3.-Mit jelent számodra a blog?
-Számomra kikapcsolódást jelen ,és hatalmas örömöt számomra hogy másoknak is örömet okozok. Tudom hogy nagyon sokan nem tudják olyan jól az idegen nyelveket ,ezért fordításokat olvasnak ,éns angolból.  Szerintem ez egy jó kis közösség . 

4.-Milyen telefonod van?
-Samsung Advence S

5.-Mi a legkedvesebb karácsonyi ajándékod?
-A falovam amit kiskoromba kaptam.

6.-Mióta blogolsz?
-Nyár...

7.-Mennyi időt töltesz a bloggal?
-Sajnos nem annyit mint szeretném. Pár órát hétvégén.

8.-Van a telefonodon 1D-s kép?
-Háát. Kinek nincs?! Természetesen van...
 
9.-Szeretsz zenét hallgatni? Ha igen, milyen érzelmet vált ki belőled?
-Érdekes kérdés. Mindig zenét hallgatok.Érzelem ,érzelem...Szerintem mindenfélét, zenétől és hangulattól függ.

10.-Ki a példaképed?
- Tyűűhaa. Elsősorban a szüleim,de vannak más példaképeim is pl.Edwina-Tops Alexander, Marcus Ehning, és....még megsúgom hogy a Szürke Ötven Árnyalatából :Christian Grey ,mert annyi mindent elért az életben .


1 megjegyzés:

  1. Uu en is imadom egyebkent Christian Greyt. :D Olvastad mind a harmat? :)
    #bocsihafolos

    VálaszTörlés