2014. december 27., szombat

08. fejezet 2/2

Az ördögbe, miért kérdez mindig róla, pedig teljesen természetesen viselkedem a közelében. Meséljem el neki az igazat?.
„ Minek kéne lennie?” kérdeztem olyan természetesen ahogy csak tudtam.
„ Naja, mint már mondtam mindig vörös leszel akkor is ha csak hozzád szól mint most.” fogta vissza a nevetést.
,, Ember, most ne hazudj nem, és mesélj el minden t hallod! M-I-N-D-E-N-T!”
„ Oké, oké feladom”
Elmeséltem Saranak mindent, az összes sztorit és az álla egyre lejjebb esett.
,, Ez most komolyan mondod vagy? Én tudtam hogy kirívó vagy dehogy ennyire?” Sara sokkos állapotba került. Basszus mégiscsak magamban kellet volna tartanom…
Körülbelül 2 perce csendet Sara prüszkölése szakította félbe és nem tudta abba hagyni a nevetést. Miközben egy Whatsapp üzenetet kaptam Leától. Lea? Ő még sohasem írt nekem. Megnyitottam a üzenetet.
„ Hey Édes, én éppen a Bár 12-ben vagyok és tippelj kivel fogom az estét tölteni XOXO”
Tudtam mit gondol, miközben Sara az arcom nézte és hirtelen eltűnt a mosolya.
„ Mi történt?”
Egy szó nélkül nyújtottam neki oda a telefonom.
„ Ach, Holly csak szívat. Mintha Mr Styles ott lenne. Ő csak bosszút akar állni a múltkori miatt.”
„ Várj a legjobb ha kérek tőle egy fotót.”
’Nem tippelek, nincs szükségem rá. Küldj bizonyíték képpen egy fotót? És az XOXO-d dugd fel a seggedbe.’
Idegesen vártam válaszát. És ténylegesen kaptam egyet fotóval.
És a képen látható volt Lea amint csücsörít a vörösre festet ajkaival és közvetlen mellette vigyorgott gödröcskéit halványan megmutatva Mr. Styles. Valamilyen okból könny szökött a szembe. Miért mint mindig. És hol maradt a nívója?! Sara magánkívül volt.
„ Megőrült? De hát ő a tanárunk, talán az osztályunkból mindenkivel ki akar kezdeni? Én az hittem ő csak téged akar. Hülye seggfej. Akkor megmutatjuk!”
„ Sara édes vagy. De hogy akarjuk mi ezt megmutatni?” kérdeztem
„ Na teljesen egyszerűen! Kicsípjük magunkat és olyan csinosak leszünk hogy senki nem fogja tudni levenni rólunk a szemét majd bemegyünk a bárba és kitáncoljuk a lelkünk.”
„ Sara,akkor mondom még egyszer, hogy kirívó vagyok. De oké kezdjük el az akciót.”


Na szóval meglepi az új társfordítótól Bogitól.Most már zajlanak az események.Én is izgatott vagyok nagyon .Várom a kommenteket.Xoxo.

5 megjegyzés:

  1. kövit gyorsan ! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ♥♠♥♡★★★☆☆

    VálaszTörlés
  3. Ahh gyorsan kovit *-* nagyon joo:)

    VálaszTörlés
  4. Hali! Van egy meglepi nálam!
    http://targetpoint1.blogspot.hu/2015/01/2dijam.html

    VálaszTörlés
  5. Omg Úristen eszméletlen a blog es te......Új részt ♥

    VálaszTörlés