2015. február 16., hétfő

10.fejezet

Miközben vadul csókolt, körözött a csípőjével. Fel akart izgatni, és mit ne mondjak sikerült neki . Az előbbi mérgem elszállt. Ő jót tesz nekem. Holly kigombolta az ingem közben a kezem becsúszott az ő fekete csinos ruhája alá. A kezem a fehérneműjénél járt, ami engem és őt is nyögésre késztette. Mikor teljesen kigombolta ingem, végig csókolta mellkasom. Végig csókolta az összes tetkóm.
 „ Miért is voltál a Biológia teremben a sötétség alatt mögöttem és mire akartál rá venni?” kérdezett gondolkodóan. 
Miről beszél? Egyáltalán nem voltam a közelében. Vissza gomboltam az ingem és álltam a zavart és rémült tekintetét. A mérgem visszatért. A legszívesebben most szétütnék valamit vagy inkább valakit. Melyik csavargó kezdet ki vagy talán csókolta meg Hollyt?
! „ Mi, mmmi a baj? „ dadogta Holly
. „ Nem voltam a biológia teremben. De te is hibás vagy… Ez azért van mert olyan ribancosan öltözködsz.” 

Megakadt a lélegzete, lehet hogy az utolsó mondatot magamban kellett volna tartanom. Kinyitotta a kocsiajtót kiszállt és vissza ment a bárba. Dühösen ütöttem bele a kormányba. Átkozott szar. Az én állapotomban nem vezethetek
. *Holly szemszöge* 
Nem tudom mit gondoljak. Ez csak Mr. Styles lehetett. Hisz Nealt csak pár órája ismerem és nem hinném hogy egyből rám mozdulna, megcsókolna. Először Sarát kell kihoznom a bárból és akkor agyalunk majd együtt. Egy könnycsepp keresete az útját lefelé. Hagyd abba a nyafogást Holly, ő a tanárod. Talán ez jó, hogy így végződött. De ténylegesen egy ribanc lennék? Én teljesen megvoltam győződve arról hogy az Mr. Styles volt. Általában ki kell tudom találni a sötétség ellenére is hogy ki az. Érezni? Szagolni? Ízlelni?! Jah ez egy ’ rövid ’ csók volt és meg vagyok fázva de ez akkor sem felmentés az alól hogy érzékelnem kellet volna. És a másik hogy miért nem érzékelte senki más?! Kinyitottam az ajtót és elindultam Sarát megkeresni. De sehol sem találtam. De Zayn mellém került
. „ Hey, nem nézel ki a legjobban, jól vagy?”
 „ Igen, minden a legnagyobb rendben. De tudod hol van Sara? „
 Egy sarokra mutat válaszképpen. Sara Niall lében ül és praktikusan szórakoztatják egymást. Oda mentem hozzájuk és megböködtem Sara vállát.
 „ Sara haza tudnánk menni?”
 „ Och Holly, Adj még 5 percet.” Fordult felém Sara és látta meg a könnyeim. 
„ Sajnálom Niall, de most muszáj mennem. Meg van a számom. Majd beszélünk.” Adott neki egy puszit az arcára és felállt majd kihúzott a bárból
. „ Holly, mi történt? Nemrég még kifele rohanni láttalak.” kérdezte aggódóan és elővett egy zsepit. Elmeséltem neki mindent ami az autóban és ami a Biológia teremben történt
. „ Ne hallgass Mr. Styles-ra. Neki semmi fogalma és tényleg egy seggfej. És ezen kívül miért kellet volna Nealnak megcsókolnia? Hisz ő még új. A legjobb ha írsz neki egy üzenetet. Most
.” Elővettem a telefonom és keresgéltem az Appok között. SMS. ’ Neal mi volt az a Biológia teremben?’ Egy perc sem telt bele és megkaptam a választ. ’ Mi volt ott?’ Hülyét akar belőlem csinálni?!
 „ Talán, talán ez mégis csak Louis volt.” mondta Sara és remélte hogy nem hallom meg.
 „ Sara nem ő volt. Én éreztem egy órát a karján és inget viselt az illető. És ezek csak Harry, ehm Mr. Styles és Neal hordott.
” Az arca megkönnyebbűltséget sugárzott.
 „Harry?” nevetett
 „ Igen az a keresztneve.” Hangosabban nevetett és én is rákezdtem.
 ’ Holly erről majd beszélünk holnap, ezt személyesen kéne megbeszélni és én most aludni akarok
.’ Ez hülye? Minden szabályt megszegett ha tényleg ő csókolt meg.. Sara és én haza szédelegtünk. Miközben Sara mellettem lassan és mélyen szuszogott, én nem tudtam elaludni. A fejemben ezer és egy gondolat és kérdés cikázott. Muszáj Harryt elfelejtenem. Nem tudom hogy történhetett ez az egész.. Úgy értem egy két nappal ezelőtt még mindennél jobban utáltam és most? Most vagyok először ténylegesen szerelmes és  a tanáromba. Muszáj valamin változtatnom, de gyorsan.

3 megjegyzés: